współpraca

Współpraca

Rozpoczynając współpracę z P.P.H.U. "MACRO" s.c. należy przesłać faxem, e-mail lub pocztą nw. dane:

  • Nazwa i adres firmy, nr NIP-u i regonu (dane do wypisania faktury),
  • Dokładny adres dostawy towaru (jeżeli jest inny niż na fakturze),
  • Nazwisko i nr telefonu osoby do kontaktu (m.in. dla kuriera dostarczającego przesyłki).

Pierwsze zamówienia - płatność gotówką (za pobraniem) lub przedpłata.
Po ugruntowaniu współpracy możliwe dostawy z terminem płatności.


Zamówienie

Kliknij aby pobrać arkusz zamówienia
Kliknij aby pobrać zamówienie PDF

Zamówienia prosimy przesyłać faxem (24) 268-99-20 (autosekretarka/fax.) lub pocztą elektroniczną
na wypełnionym arkuszu zamównienia - (pobierz plik XLS lub PDF)


KAWA PALONA NA ZAMÓWIENIE. Czas realizacji: do trzech dni roboczych od wpłynięcia zamówienia.
Najmniejsza ilość określonego gatunku kawy w zamówieniu = 1 kg za wyjątkiem KOPI LUWAK i JAMAICA BLUE MOUNTAIN. Herbaty (na zamówienie) - opakowania od 0,5 kg.
Podane ceny (netto) dotyczą odbiorców prowadzących zarejestrowaną działalność gospodarczą.

Transport

Zamówiony towar przesyłamy firmą DPD Polska Sp. z o.o. na koszt Odbiorcy.

TABELA OPŁAT
Obejmuje opłatę za odbiór paczek lub zestawu paczek z lokalu nadawcy, przewóz i dostarczenie do lokalu Odbiorcy.
Masa paczki lub zestawu paczek w kg (do) 3 6 12 16 22 28
Wysokość opłaty w złotych (netto) 17 19 21 23 26 30

Przy POBRANIU - dopłata 5 zł.
U W A G A - ważne:
Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić w obecności kierowcy: ilość paczek wynikających z listu przewozowego, czy nie są uszkodzone (rozerwany karton, firmowa taśma MACRO lub doklejona inna taśma niż firmowa MACRO itp..). Zawartość uszkodzonej przesyłki sprawdzić ze specyfikacją (w kartonie wraz z fakturą) w obecności kierowcy !!!, a w przypadku jakiejkolwiek niezgodności spisać protokół braków towaru lub uszkodzenia i niezwłocznie powiadomić firmę "MACRO" (najpóźniej następnego dnia). Odebranie uszkodzonej przesyłki, bez spisania protokółu szkody, powoduje brak możliwości złożenia reklamacji.